onsdag 17 september 2008

Tack Textil stil!


För ett par uppmuntrande ord och lite peppning på Textil stils blogg fick jag ett så fint litet paket på posten igår! Det kom ett förtjusande set med örhängen i grönt och halsband i vitt. Halsbandet blev jag direkt mycket förtjust i. Familjens reaktion när jag provade örhängena var minst sagt spännande.... Mannen fnissade lite diskret och femåringen slog sig för pannan och tyckte jag var pinsam. Inte för att det var något fel på de fina smyckena, utan för att de aldrig sett mig i örhängen förut... Jag tyckte i alla fall om dem och tyckte de var precis så fina som jag hade hoppats! Tack än en gång!

3 kommentarer:

PetraO sa...

De är fantastiska - hon har verkligen ett häftigt formspråk!

Kristina sa...

Vilken lycka att få dessa fina saker! Det är klart att du blir jättefin i dem!

Utblickaren sa...

Det kallar jag äkta hantverksglädje:)