söndag 14 september 2008

Får man vara lite stolt?!


Igår morse klockan 06.00 gick jag upp och gjorde färdigt den! Min väst, som jag stickat i ett underbart ullgarn, Heavens Hand. Jag skulle senare på dagen träffa min otroligt kreativa och inspirerande vän E och ville så gärna visa den för henne. Hon tyckte precis som jag att den blev perfekt och jag känner mig faktiskt mycket stolt. Jag genomförde projektet utan större missöden och misströstade inte förrän den skulle sys ihop och verkade vara alldeles för stor. Tog med västen till skolan där Petra lugnade mig och sedan blev ju faktiskt allt bra!

Nu pågår en övertalningskampanj för att vännen E också ska ge sig på en. Mönstret var lätt och går att finna på garnstudio. Efter ett besök på vår Second hand fick vännen och jag en trevlig dag med pyssel och mycket inspiration. Det är fantastiskt när man har vänner som är så likasinnade och ger en så mycket.

4 kommentarer:

Janette Millbom sa...

den sitter fint på dig och jag längtar till att få smeka ullen snart *lol*

Och du är väldigt vacker på översta bilden!

ses imon

/J

Anna sa...

Klart att du ska vara stolt, du är kanonsnygg! Duktig också.

PetraO sa...

Den sitter som gjuten! Heja dig!

frisky frog sa...

Vad fin den blev! Kan behövas nu när kylan har slått klorna i oss.