tisdag 24 februari 2009

Verner eller Hanna?



Den lilla, lilla hallen har blivit lite större då vi har flyttat en vägg en bit in i vardagsrummet. Garderoberna är på plats, listerna uppe, klinkergolvet ser fint ut. Men nu kommer det stora problemet...Vilka tapeter ska man välja bland de miljoner val som finns? Jag vill ha den stormönstrade mustiga tapeten Hanna, från Boråstapeter. Men maken som är mer realistisk tror inte att vi kommer att vara lika förtjusta i den om femton år och röstar i stället på den betydligt diskretare Verner, från Sandberg. I dag ska det bestämmas....hur ska vi göra?

6 kommentarer:

Mot nya tider sa...

Jag tycker ni ska köra på den röda och mustiga tapeten!, Den är urläcker, samt vad vet ni vad ni vill han om 15 år, samtidigt går det allitd att tapetsera över eller hur?

johanna sa...

Hmm, Verner kan ni ju få i princip gratis av oss. Kör på den och köp massa goda semlor för pengarna istället vettja! kram/j

Efwa - Medea sa...

Den röda såklart. Inom 15 år har ni ändå tapetserat om och jag är övertygad om att man inte ska gå på "att man kan tröttna". Det kan också bli så att man njuter varje dag!!
Kör på Hanna såklart.
/Efwa

Annabell sa...

Hej! Det ser jag ju nu på bilderna att det är du! Visst är det kul att få ett ansikte på bloggaren! Vi ses!

Unknown sa...

De röda så klart, realism är trist!!

Janette Millbom sa...

Gaaawd, jag missade helt det här inlägget! måste varit när det var bloggstorm och jag inte gick ut utan jacka

Vad blev det?

KRAM