söndag 8 februari 2009

Bildutmaning!


Blev utmanad av min goda vän Janette och tar mig an utmaningen, men tråkig som jag är skickar jag den inte vidare eftersom jag egentligen inte är mycket för "kedjebrev" . Bilden visar min äldsta son, en trött fyraåring efter en lång dags kalasande i september förra året.

Utmaningen var i alla fall denna om det är någon som vill hänga på!

* Gå in i mappen mina bilder (ev. Bilder för dem med OS X eller din egen personliga bildmapp)
* Gå till den sjätte mappen (ev. den sjätte mappen igen)
* Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
* Visa bilden på bloggen och skriv något om den .

Två stickprojekt är för övrigt på gång, men inga är fotade. Jag håller på att avsluta en tjock brun kofta med sjalkrage i Naturull och Drops Karisma, den kommer bli lika varm som en jacka till våren, men mjukare. Ett nytt litet tillskott har kommit i vänskapskretsen, en underbar liten Elsa och till henne stickar jag en klassisk babyhjälm i gammelrosa Alpacka.





3 kommentarer:

Janette Millbom sa...

naaaa, så söt han är!

gillar inte heller kedjebrev, men denna tyckte jag ändå var rolig...

kram vi ses imon!! jag hoppas ha en ugglevante att visa dig då...

frisky frog sa...

Vilken tuffing =)!

Anna sa...

Så lik han är dig! Igår efter du varit här fick jag så dåligt samvete för att jag bara ville vara inne och spinna och tvinna två entrådiga till ett tvåtrådigt att jag rusade ut ett tag för att med gott samvete rusa hem ännu snabbare för att fortsätta med ny ull och fler underbara timmar vid spinnrocken! Roligt att du kom förbi! Kram till dig.