torsdag 7 februari 2008

Solen skiner!


Hade tänkt spendera dagen i Honungsboden för att göra en prototyp till Väskan som jag ska sy i skolan, men timmarna gick för fort. Städade, pluggade och smet ut trädgården för att fota några av mina textiltryck. De är tänkta att användas som överdrag till små barnvetevärmare. Ganska mysiga tycker jag!

Det är underbart väder ute, solen skiner och snart ska jag hämta barnen på dagis. Har packat ryggsäckarna med gröna äpplen, några kakor och lite saft. Vi åker till havet idag och äter mellanmål! Härligt!

1 kommentar:

saradenrara sa...

Hej hej min væn!
Tænkte svara på ditt mail egentligen, men nu kan jag ju skriva på din blogg istællet. Roligt att du tagit initiativ till detta, det ær ju i alla fall en sorts skapande:-)
Jodå praktiken går alldelles utmærkt, trivs vældigt bra och jag jobbar extra på Smuget dær Rina ær restaurangchef. Just idag ær jag lite førkyld och min handledare påminde mig om att den hær praktiken ræknas som ett 100% arbete och att jag borde kænna efter hur mycket jag har kapacitet att arbeta eftersom jag jobbat varje helg sen jag kom hit.....skæms lite, men har faktiskt inte kænt att jag øveranstrængt mig, men nu kanske det ær kroppen som sæger ifrån.
Låter som att du har det ganska bra i livet just nu och det gør mig glad. Tror att du kan få ur mycket kænslor som kanske ær frustrerande på denna bloggen och det blir ju næstan som terapi då.
JAg mailar mina dagboksanteckningar på hotmailen senare idag så kan du få læsa om min praktik.
NU måste jag jobba vidare, ta hand om dig och krama familjen från mig!
Kram din væn Sara!