torsdag 11 december 2008

Att blogga eller inte blogga?





Vad jag har funderat över detta med bloggande den senaste tiden. Tänkte att jag skulle lägga ner det och verkligen ägna tiden åt att vara kreativ, men det är ju ändå ganska kul och inspirerande, så jag tror jag fortsätter ett tag till....
I skolan har jag har gjort en fågel i metall till alla mina småfåglarna. Uppgiften var att göra ett grillspett, men jag ville göra något annat som vanligt och mina fåglar blev väldigt glada!
På vägen över till USA virkade jag en mössa i Flamégarn, inte så diskret men rätt rolig...

8 kommentarer:

Mot nya tider sa...

Vem behöver en diskret mössa? Den var super snygg!

PetraO sa...

Sjysst mössa! Man kan ju blogga när lusten faller på och vila eller vara kreativ däremellan! Hoppas att du har en bra VFU-vecka!

Kristina sa...

Klart du skall blogga! det behöver inte ta så mycket tid om man inte vill. Sjyst mössa!

frisky frog sa...

Vilka fina saker! Fågeln verkar mycket roligare än grillspett... Blogga när DU vill, har lust och orkar. Ibland blir det kanske mer, ibland mindre. Det är hur som helst roligt att se det du gör.
/ Ha en skön helg

Janette Millbom sa...

jag håller med de andra :-)

KRAM

frisky frog sa...

Jag har tagit 650 kr för fåren, men tyvär får jag inte tag i fler skinn så det blir nog inga fler får...
/Ha en fortsatt bra helg!

avstånd sa...

Jag säger som de andra. Fortsätt blogga! Alltid roligt att se vad alla pysslar med.
Fågeln blev ju jättefin ute i trädgården! Mycket bättre och mer användbart är ett grillspett!
Ses imorgon!

MOXY sa...

Snygg mössa och fågeln är super fin, klart att du ska blogg, Det är så kul att se vad ni gör på slöjden,,längtar tillbaka