onsdag 5 november 2008

Tovningsresultat och resfeber...


Här kommer tovningsresultaten från i söndags. Två små skålar och två jordglober... Jag är mycket stolt eftersom jag knappt hjälpte pojkarna över huvudtaget. De var jätteduktig och tova är definitivt något vi ska göra igen!

Resfebern har slagit till med full kraft vilket resulterade i att jag bara låg på mattan framför kaminen och stirrade in i brasan istället för att packa igår kväll. Helst av allt vill jag strunta i kläder och packa ner mina ungar och ett par mackor i resväskan... Men det går inte upplyste treåringen mig om. I kväll gäller det att få packat det sista. Stickningar och ett par böcker. Flygresan tar arton timmar totalt, usch....
Ska försöka visa lite bilder från resan, på indianreservatet, Grand Canyon och stickkafét vi ska besöka på onsdag i Flagstaff om jag får tillgång till någon dator.

Ha det gott!

1 kommentar:

Mot nya tider sa...

Vilka fina saker, va duktiga de är!! HA nu en underbar resza, hoppas du kan njuta och att du inte för allt för mycket hemlängtan!!!